پوسیدگی دندان

زمان تقریبی مطالعه : کمتر از یک دقیقه
پوسیدگی دندان

​از آنجایی که ارزیابی خطر توسط کودکان بسیار متفاوت از بزرگسالان است، کوکان اغلب در اثر ضربه زدن به دندان‌های خود در هنگام بازی کردن یا کشیدن محکم دندان دچار دندان درد می‌شوند. حتی کودکان بسیار کوچک در حین بیرون آمدن دندان‌ها می‌توانند دچار درد شوند.هنگامی که فرزند شما می‌گوید که دندان‌هایش درد می‌کند، اولین کاری که باید انجام داد این است که داخل دهان را برای کنترل وجود ذرات بزرگ غذا در بین دندان‌ها یا یک مشکل بدتر بررسی کرد. درمان‌های خانگی می‌توانند به تسکین دندان درد در کودکان کمک کنند، اما برای دندان دردهایی که بیشتر از ۲۴ ساعت طول می‌کشند باید به دندانپزشک مراجعه نمایید.

پوسیدگی دندان

یک کودک مبتلا به دندان درد باید برای شناسایی دلیل درد به پزشک مراجعه نماید. گاهی اوقات زخم یا عفونت در دهان می‌تواند شبیه به دندان درد باشد. در صورتی که زخم یا عفونت دهان باعث مشکل نشده باشد، کودک باید به دندانپزشک مراجعه نماید. متخصصین ما در کلینیک دندانپزشکی ویستا علت دندان درد کودک شما را تعیین می‌کنند و بر اساس شرایط، درمانی را برای تسکین درد در اسرع وقت پیشنهاد می‌کنند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی جهت تشخیص و درمان دندان درد شدید در کودک دلبندتان با شماره‌های  تماس حاصل فرمایید.


مدیر
شنبه، 26 تیر 1400


مزایای روکش دندان شیری

مزایای روکش دندان شیری

روکش های دندان آسیای شیری زمانی استفاده می شود که بافت زیادی از دندان از بین رفته باشد و نیاز به عصب کشی و روکش باشد. روکش دندان آخرین شانس برای نگهداشتن دندان شیری است. زیرا دندان های شیری راهنمای رویش دندان های دائمی هستند و بهتر است این دندان ها تا جاییکه ممکن است حفظ و نگهداری شوند.

مدیر 2 سال پیش

ناهنجاری های تکاملی دندانها

ناهنجاری های تکاملی دندانها

بسیاری از پژوهش های بالینی، برای تعیین ارتباط بین نقایص هیپوپلاستیک مینا و ناتوانی های سیستمیک صورت گرفته است. تب های بثوری، اهمیت نسبتا کمی دارند، اما حالت های کمبود، به ویژه آنهایی که مربوط به کمبود ویتامین های A ، C و D، کلسیم و فسفر هستند، اغلب می توانند منجر به هیپوپلازی مینا گردند.

مدیر 2 سال پیش

نظر شما

متن نظر